dijous, 26 de setembre del 2013

El treball d'aquesta setmana a l'aula de ciències i experiments!


Al llarg d'aquesta setmana hem estat treballant l'observació i l'expressió d'alló que veiem ja que ....és importantíssim per poder ser uns científics i investigadors de primera!

Hem vist alguns estris, instruments i possibilitats que l'aula ens ofereix i hem començat a "escalfar" motors i vocabulari per poder estar a l'alçada.

L'activitat que ara ens ocupa és senzilla però....te els seus "intringulis"! Estem analitzant....una cadira i un tamboret!...Ara us explico com ho fem per si voleu anar "entrenat" a casa

Sempre comencem per respondre preguntes (cal escoltar-les bé i respondre amb més de tres paraules!)
- Què és això?..................Això és...........
- Com es diu en català?......En català es diu........
- Quines parts té?, Com poden unir-se?......Te....parts........
- De quin material està fet? Quants materials té?...Està fet de.........
(Cal respondre usant a l'inici de la frase el final de la pregunta i tenir molt clar que "cosa" no es diu...és una paraula "prohibida"...si no coneixem la paraula n'expliquem on està, com és aquella part....)

El vocabulari que hem treballat i que cal anar usant ha estat: cadira, taboret, potes, cul, respatller, metall i metàl·lica, tub, cilindre, cargols, claus, taps de goma de les puntes de les potes, pintura, ...a més de per sobre, per sota, al damunt, caragolar, descaragolar, collar amb la clau anglesa, .....
Per anar encara més enllà mireu quina activitat d'ampliació vam fer....encara no hem acabat!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada